.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع جمعي از مشترکین ساروي مقابل اداره گاز

مشترکین گاز شهری و روستایی مرکز مازندران به دنبال دریافت قبوض گاز با قیمتهای بیش از انتظار دقایقی پیش در مقابل اداره گاز ناحیه ساری تجمع کردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، این افراد از نخستین ساعات روز یکشنبه با حضور در اداره گاز ناحیه ساری به صدور مبلغ بالای مصرف گاز خود اعتراض کرده و خواستار کاهش این میزان بر روی قبوض خود شدند.

محمد درویش یکی از مشترکین گاز ساری که با قبض 170 هزار تومانی در محل اداره گاز ساری حضور یافته بود به خبرنگار مهر گفت: "زمان مصرف قبض ما از اواخر آدر ماه تا اوایل اسفند ماه صادر شده است این در حالی است که گاز مشترکین مازندرانی و به خصوص شهرستان ساری از هشتم دیماه به دلیل قطع واردات گاز ترکمنستان قطع بوده است".

ولی الله وریجی، دیگر مشترک ساروی که قبض 45 هزار تومانی در دست داشت، خواستار تغییر در قبض خود شده است.

تعداد بسیاری از مشترکین ساروی که تعداد آنها به حدود 50 نفر می رسد، نیز با قبوض 200، 150، 80 و بالاتر در محل امور مشترکین گاز ساری حضور یافته اند که متاسفانه هیچ پاسخی از سوی مسئولان شرکت گاز ساری داده نشده است.

پس از تلاشهای خبرنگاران حاضر در محل تجمع و تماس با مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان و به رغم پیگیری های مکرر مردم، ایرجیف مسئول روابط عمومی شرکت گاز استان در گفتگویی تلفنی با اعلام به مسئولان صادر کننده قبض از آنان خواست تا نسبت به صدور قبوض مجدد خودداری شود.

این در حالی است که رئیس اداره گاز ساری در مرخصی است و معاون وی نیز از پاسخ به خبرنگاران خودداری می کند و درب اداره گاز ساری به روی مردم و ارباب رجوع بسته شده است.

از نکات جالب این است که خبرنگاران حاضر پس از حضور در شرکت گاز استان با تعطیلی این شرکت در روز کاری مواجه شده بودند که به گفته نگهبان این شرکت از سوی مدیرعامل شرکت گاز مازندران برای پرسنل مرخصی صادر شده بود.

خبر دیگر اینکه معاون ستاد حوادث غیرمترقبه کشور در سفر چند روز گذشته خود به مازندران از عدم اجرای تعهدات شرکت ملی گاز ایران مبنی بر پرداخت 50 هزار تومان کمک به مشترکات استانهای بحران خیز، انتقاد کرده بود و گفت: شرکت ملی گاز ایران به مردم قول داده و باید به تعهد خود عمل کند.

مشترکان مازندرانی زمستان گذشته به دلیل قطع واردات گاز از ترکمنستان با مشکلات قطعی گاز مواجه شده بودند که مقرر شده بود برای کمک به این مشترکین، شرکت گاز ایران 50 هزار تومان از قبوض مصرفی آنان کسر نماید اما متاسفانه مردم نه تنها این کسری را در قبوض خود مشاهده نکردند بلکه با مبالغ بالایی در قبوض مواجه شدند.

تلاش خبرنگاران حاضر برای توضیح و تکمیل این خبر و ارتباط با مدیرعامل شرکت گاز مازندران برای چندمین روز متوالی بی نتیجه ماند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.